Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” (прийнятий 12.05.1991) покупець має право зробити повернення товару протягом 14 календарних днів з повним відшкодуванням витрачених коштів. Повернення або обмін товару здійснюється на зазначених нижче умовах.

Умови обміну та повернення товару належної якості

  1. Для повернення на товарі не повинно бути слідів експлуатації, повинні бути збережені його упаковка (включаючи захисну плівку, якщо така передбачена), товарний вигляд і споживчі властивості.
  2. Якщо до товару було додано подарунок, він повинен бути переданий разом з товаром, при цьому подарунок також не повинен містити слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, а також фабрична упаковка.
  3. Обміняти придбаний товар належної якості Ви можете на будь-який товар тієї ж вартості або на іншу модель, доплативши магазину різницю в ціні.
  4. У разі обміну або повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, покупець оплачує транспортні послуги в повному обсязі. Також, здійснити обмін товару можна безпосередньо в місці продажу товару (в нашому офісі).

Умови обміну та повернення товару неналежної якості

  1. Заміна або повернення бракованого товару з виявленим виробничими дефектом (істотним недоліком) проводиться на підставах і у рамках, встановлених Законом України «Про захист прав споживачів».
  2. У разі виникнення проблем з товаром, по-перше, переконайтеся, що Ви повністю ознайомились з інструкцією щодо експлуатації товару. Зазвичай в кінці інструкції є розділ, що описує типові проблеми та шляхи їх вирішення власними силами.
  3. Якщо пошкодження товару виникли з вини покупця, обмін або повернення грошей не можливі.
  4. Повернення або обмін товарів неналежної якості здійснюється поштою за рахунок магазину або в приміщенні нашого офісу.
  5. Повернення грошових коштів покупцю здійснюється на банківську картку покупця, або готівкою в нашому офісі.
  6. Будь-які можливі суперечки вирішуються шляхом переговорів. Покупець має право звернутися до Управління із захисту прав споживачів, однак на практиці таких випадків не виникає.

Порада: завжди перевіряйте отриману посилку у відділенні пошти. У разі виявлення пошкоджень з боку перевізника, ви маєте повне право на матеріальну компенсацію. При виникненні будь-яких неприємностей – обов’язково зателефонуйте нам, ми допоможемо вирішити ситуацію.