Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” (прийнятий 12.05.1991) покупець має право зробити повернення товару протягом 14 календарних днів з повним відшкодуванням витрачених коштів. Повернення або обмін товару здійснюється на зазначених нижче умовах.
Умови обміну та повернення товару належної якості
- Для повернення на товарі не повинно бути слідів експлуатації, повинні бути збережені його упаковка (включаючи захисну плівку, якщо така передбачена), товарний вигляд і споживчі властивості.
- Якщо до товару було додано подарунок, він повинен бути переданий разом з товаром, при цьому подарунок також не повинен містити слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, а також фабрична упаковка.
- Обміняти придбаний товар належної якості Ви можете на будь-який товар тієї ж вартості або на іншу модель, доплативши магазину різницю в ціні.
- У разі обміну або повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, покупець оплачує транспортні послуги в повному обсязі. Також, здійснити обмін товару можна безпосередньо в місці продажу товару (в нашому офісі).
Умови обміну та повернення товару неналежної якості
- Заміна або повернення бракованого товару з виявленим виробничими дефектом (істотним недоліком) проводиться на підставах і у рамках, встановлених Законом України «Про захист прав споживачів».
- У разі виникнення проблем з товаром, по-перше, переконайтеся, що Ви повністю ознайомились з інструкцією щодо експлуатації товару. Зазвичай в кінці інструкції є розділ, що описує типові проблеми та шляхи їх вирішення власними силами.
- Якщо пошкодження товару виникли з вини покупця, обмін або повернення грошей не можливі.
- Повернення або обмін товарів неналежної якості здійснюється поштою за рахунок магазину або в приміщенні нашого офісу.
- Повернення грошових коштів покупцю здійснюється на банківську картку покупця, або готівкою в нашому офісі.
- Будь-які можливі суперечки вирішуються шляхом переговорів. Покупець має право звернутися до Управління із захисту прав споживачів, однак на практиці таких випадків не виникає.
Порада: завжди перевіряйте отриману посилку у відділенні пошти. У разі виявлення пошкоджень з боку перевізника, ви маєте повне право на матеріальну компенсацію. При виникненні будь-яких неприємностей – обов’язково зателефонуйте нам, ми допоможемо вирішити ситуацію.