Як зробити замовлення?
● Оформити на сайті. Кожен користувач має можливість самостійно оформити замовлення, вибравши з каталогу і поклавши в кошик все що потрібно.
● Зателефонувати. Якщо Ви з якихось причин не хочете або не можете оформити замовлення на сайті, можете зв’язатися з нами і замовити товар в телефонному режимі.
● Якщо виникають труднощі із замовленням або запитання про товари, Ви завжди можете зв’язатися з нами і отримати відповіді на всі питання!
Оплата замовлень
● Поповнення карти в Приватбанку. Покупцеві вказується номер карти, на яку буде здійснена оплата замовлення. Як тільки на карту надходять кошти, ми зв’язуємося з клієнтом і називаємо точний час відправлення замовлення.
● Післяплата (оплата при отриманні). Можливий варіант оплати післяплатою в офісі перевізника, обраного для доставки замовлення. В такому випадку пересилання грошей оплачує покупець.
● Оплата готівкою при самовивозі передбачена тільки для покупців із Запоріжжя.
Доставка замовлень
● Доставка замовлень здійснюється за допомогою компанії «Нова Пошта». Замовлення доставляються виключно по території України. Укрпоштою не працюємо!
Доставка коштує від 35 грн за умови передоплати на карту або від 65 грн за умови розрахунку на пошті (вартість доставки + комісія за повернення грошей).
● На замовлення понад 1000 гривень діє безкоштовна доставка. Зверніть увагу, що безкоштовна доставка тільки на відділення Нової Пошти, адресна доставка додому платна за будь-якої суми замовлення.
● При оформленні замовлення клієнт повинен повідомити зручний для нього спосіб оплати і доставки, адресу найближчого офісу Нової Пошти та контактні дані безпосереднього одержувача посилки.
Замовлення, оформлені до 15:00 відправляються того ж дня!
Повернення
● У разі отримання пошкодженого або бракованого товару клієнт має право на заміну пошкоджених виробів якісними аналогами. Зв’язавшись з нами, клієнт висилає браковані вироби, і натомість отримує від нас якісні.
● У разі, якщо вантаж був пошкоджений з вини компанії-перевізника, клієнт має право звернутися в офіс перевізника і скласти акт прийому пошкодженого вантажу, і може претендувати на відшкодування матеріальних збитків від компанії-перевізника.
● Товари належної якості поверненню та обміну не підлягають.
Будь ласка, перевіряйте посилку на пошкодження не залишаючи відділення Нової пошти. У разі пошкодження посилки з вини компанії-перевізника, вам належить матеріальна компенсація!
Залишилися питання? – Телефонуйте, ми завжди раді допомогти!